Без рубрики

Вихідні в Парижі

02.07.2015

Вихідні в Парижі — 1 день (фото звіт)

Вечір 10 червня 2011 року – виїзд з Санкт-Петербурга

Поїздка була не простою
Вилітали ми з аеропорту Гельсінкі, до нього довелося їхати на автобусі з центру Санкт-Петербурга, задоволення обійшлося в 35 євро з людини з центру Санкт-Петербурга в аеропорт Гельсінкі.

Поїздка тривала 7 годин, приїхали в аеропорт близько 4 годин ранку, аеропорт Вантаа дуже сподобався, чисто, красиво, зверніть увагу на білі ночі. Далі решті пост

Летіли ми FinnAir – компанія дуже сподобалася

Виліт у нас був у 07:35, а приїхали в аеропорт близько 04:00, чекали довго, чекали довго не тільки ми

Нарешті потрапили в літак Airbus A321 компанії FINNAIR (ціна питання: 30 000 рублів на двох в обидві сторони ), чистий, хороший, приємно летіти

Погода була відмінною, сонце, тепло, літати в таку погоду одне задоволення, хоча я і боюся літати.

Політ тривав 02:30 і ось ми в аеропорту Шарль де Голь

Аеропорт Шарль де Голь виглядав загрузнемо ніж Фінська, натовпи народу, але це і не дивно, аеропорт другою в Європі за завантаженості після Лондонського Хітроу

В Парижі вирішено було взяти в прокат авто, зробили ми це прямо в аеропорту, в компанії SIXT по попередньому бронюванню, для оренди знадобився закордонний паспорт, російські права та Visa Gold з гроші, у подвійному розмірі фактичної вартості бронювання, 2х113 євро за 3 дні. Зверніть увагу, що компанія блокує подвійну суму на карті, після здачі автомобіля вона повертає її на карту. Разом прокат на 3 дні коштував нам 113 євро.

Нам дістався супер звір, SMART на автоматі (тепер я розумію, чому Бондарєв на ньому їздить)
Дуже крута машина для міста, паркуешь де хочеш, з турбо двигуном 1 літр і потужністю 86 лз їде дуже бадьоро

По автобану на ньому їздити не дуже приємно, носить потоками вітру, важить менше тонни. Але по місту ідеальний.

І після цього все починається найцікавіше, ми в’їжджаємо в Париж (чим далі в Париж, тим менше білих людей
)! Чого-чого, а такого я від міста не очікував, можливо це тому, що ми їхали по 19 району, який населений в основному неграми і арабами, брудно, всі ушатано, жах
Ні в Петербурзі, ні в Москві, ні в Харкові я такого срача не бачив.

Все списано графіті, ВСІ, напевно кожен поважаючий себе негр повинен щось десь написати.

Трохи фотографій району. як потім виявилося, в даному районі і знаходиться наш готель
«19 і 20 райони Парижа не рекомендуються для відвідування туристами » – фраза з путівника… Спасибі кеп!

З горем навпіл ми дісталися до готелю, допоміг нам це один серб, випадково наткнулися на вулиці, запитавши де вулиця знаходиться, він нас до готелю підвіз і сказав, що на проти готелю африканці і араби торгують наркотою, каже, уночі дуже небезпечно
Ось тут вони торгують, це вид з вікна:

Загальний план

З готелем теж вийшло не все так гладко, бронювали його як 3-х зірковий, але поки ми їхали до Парижа, з готелю одну зірку зняли
вийшло 2-е зірки, обійшовся він 75 євро за ніч.

Скошена картина в номері

В туалеті дуже смерділо гівно
причому кожен раз коли ми поверталися в номер, запах був, таке відчуття, що прибиральниця спеціально в нашу відсутність приходила і какал у наш туалет

Все, начебто добралися, влаштувалися, часу на годиннику близько 14:00, субота. Вирушаємо дивитися центр Парижа, Лувр та інше
Погода почала псуватися.

Центр і буржуазні райони Парижа вже краще, красивіше

У центрі проблеми з паркуванням, ми скористалися однією з приватних парковок в центрі (3 години — 11 євро) і пішли гуляти до Лувру, через сад Тюїльрі

Вже видніється ліве крило замку Лувр. Дуже красиво!

І тут виїжджають туристичні двоповерхові автобуси, як з’ясувалося пізніше, Французи люблять двоповерховий транспорт

По дорозі до входу зустріли поліцейські на велосипедах

Входимо в сад, відразу поруч з Лувром, червона точка на плані, це ми

Що це за будівля така гарна, я так і не зрозумів поки
треба погуглити

Сподобалося злегка перекручена статуя

У центрі парку, в озері плавають милі туфельки і ніхто їх не краде

А там часом погода все гірше

Людей у парку ДУЖЕ багато

З’явилася Ейфелева вежа

Але ми ж біля Лувру, з цього йдемо до Лувру! Ось він, зі знаменитою пірамідою в центрі, яка є входом у музей.

Ще кілька спільних фото і йдемо всередину

Увійшли, сподобалася сходи/ескалатор, яка веде вниз, по ній все спускаються для входу і піднімаються для виходу

Квиткові каси і стіл інформації

Ми зайшли за 40 хвилин до закриття Лувру (приблизний час — 17:15 11 червня 2011 ), за цим потрапити на експозиції не вийшло, шкода, але зайдемо в наступний раз

Вийшли з Лувру і відправилися по магазинах
по дорозі попивши кави.

Модний хлопець

Модний пес

Починається магазинна вулиця

Я на цій вулиці явно зайвий
але комусь дуже навіть подобатися

Поки моя шопилась, я пішов поклацати народ, во, типові Парижанки:

Величезна, несмачна урна в центрі міста і т. д.

Бірюзовий гурток — це ми

На перший день шопінг і гуляння по Парижу закінчилося, йдемо забирати наш Смартик і в номер, відпочивати, другий день у нас був присвячений Діснейленду!

Фотографії з машини по дорозі в готель

Запарковав авто на парковці яка належить Латиноамериканцям і вирушили в номер, нижче, власниць паркування (приємний у спілкуванні хлопець) і його охоронці, милі песики

По дорозі з парковки до готелю знімати що-небудь було стрьомно, справа було ввечері в суботу і кількість підпилих негрів зашкалювало, з цього перейдемо відразу до знімків з вікна
(район я пофоткав в останній день, вранці)

Вигляд з вікна на вечірній 19-тий район Парижа, Арабчики і Афроамериканці відпочивають і ловлять останні сонячні промені

Все, на цьому перший день поїздки закінчився, ми дуже втомилися і в 21:00 я вирубався і проспав 11 годин

Короткий опис статті: фото парижа

Джерело: Вихідні в Парижі — 1 день (фото звіт) | Подорожі

Вихідні в Парижі — 1 день (фото звіт) Відвідали Париж в період довгих вихідних, з 11 по 13 червня, вражень багато, як позитивних так і негативних, з ними я і хочу поділитися. Вечір 10 червня 2011 року – виїзд з Санкт-Петербурга